mount /mnt/cdrom i zwis systemu

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 5 Wrz 2001, 11:39:16 CEST

On Wed, 5 Sep 2001, Jacek Sobczak wrote:

> Chipset to Intel 815, przez dobry rok było bezproblemowo, najpierw
> 2.2.18 potem 2.2.19 i dopiero ostatnio objawil sie ten problem. Mam
> ciagle stara wersje 2.2.19-17 (BTW biezaca PLD to *-18), z ktora
> chodzilo wczesniej dobrze, a teraz sie wyklada. Ale jesli to nie jadro
> to co ?

Bede strzelal: dysk na tej samej tasmie co CDROM czy na drugiej?
Nie ma przypadkiem odpalonego jakies narzedzia automatcznie montujacego
plytki po wlozeniu do napedu?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-