nvidia i jej badziewne sterowniki

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 20:49:20 CEST

On Thu, Sep 06, 2001 at 08:09:07PM +0200, Artur Flinta wrote:
> Pięknie startują, włączam jakiegoś wygszacza OpenGL a on mi wali: couldn't
> create GL context for visual 0x21. Coś mnie tknęło i doinstalowałem z
> powortem XFree86-OpenGL-core. W zasadzie rozbija się wszystko o bibliotekę
> libGL.so.1.2 która wydaje się być odpowiedniejsza do OpenGL niż to co
Czyli działa z tą biblioteką? Ale to chyba jest nieakcelerowane (to
chyba jest Mesa).

> dostajemy od nvidii. Ale życie było by zbyt piękne jakby to działało do
> końca. Owsze w logach XFree jest, że glx pochodzi od nvidii, nawet
> wygaszacz OpenGL ładnie chodzi, ale tylko raz, kolejna próba odpalenia go
Mówisz o xscreensaver-GL? U mnie wogóle się nie uruchamiają. Natomiast
wygaszacz OpenGL z KDE uruchamiają się tylko w okienku podglądu przy
wyborze wygaszacza. Potem już wogóle.

Swoją drogą właśnie pisałem program na zaliczenie ćwiczenia z OpenGL i
on bez problemu działa (inna sprawa że jest strasznie prymitywny).
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--