proftpd, PLD i inne takie

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 7 Wrz 2001, 22:04:41 CEST

On Fri, 7 Sep 2001, Tomasz Witek wrote:

> Mam te problemy ok miesiac moze troche dluzej.
> Przy czym Juz teraz sam nie wiem jak to jest.
> i gdzie szukac bladu.

Moj mirror tez czasem  ma problem z dostaniem sie do ftp.pld.org.pl po
rsyncu, efaekt jest taki , ze wisi,wisi , wisi a potem jest connection
reste by peer i nie sciaga. Teraz jaby sie to uspokoilo, wiec pewnie
cos na kennym szwankowalo....

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-