Kernel , ncurses

trompka trompka w viper.pl
Sob, 8 Wrz 2001, 11:51:58 CEST

Mam problem podczas kompilacji jajka w PLD.
Otoz do konfiguracji chcialbym uzyc lxdialog (make menuconfig) ale skrypt
wywala mi ze nie mam zainstalowaych bibliotek ncurses. Otoz posiadam
zainstalowane wszytkie znajdujace sie na PLD 1.0 jest ich podajze 7.
Posiadam takez pliki naglowkowe w /usr/include/ncusrses.
Aha wczesniej pojawia mi sie takeze blad o braku crt0.o czy cos w tym stylu.
Wczesniej nie mialem takich problemow. Aha jajko ktore kce przekompilowac to
2.4.8 lecz 2.4.6 tez wywala ten blad.
Moze spotkal sie ktos juz z takim problemem?

Trompka