proftpd, PLD i inne takie

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 9 Wrz 2001, 00:20:00 CEST

On Sat, 8 Sep 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Miałem to samo. Wytłumaczenie okazało się proste.
> Miałem włączoną opcję sprawdzania sum MD5 za każdym razem. I po prostu w
> pewnym momencie tyle było pakietów, że zanim rsyn policzył sobie sumy,
> to peer miał timeout. Usunięcie tej nieszczęsnej opcji pomogło od razu.

To wytlumacz dlaczego wtedy jak to sie dzialo, nawet samo
rsync rsync://ftp.pld.org.pl odpalone "z reki" nie podawalo
listy dostepnych modulow do rsyncowania?

M.

PS. A sumy md5 to moje 2xPIII1GHz smialo generowac moga...

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-