anomalia? kernel? gdm? dnscache? strange..

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 01:36:16 CEST

poniedziałek, 10. wrzesień. Artur Flinta pisze:

> Tropu wprawdzie nie podam, ale mam tak samo, tyle, że jajko
> jest ze źródeł własnoręcznie kompilowane (2.4.8). Nic mi się
> nie wywalało (chodzi o inody), ale fakt faktem gdm z init 5 nie
> działa :((( Chodzi za to xdm, ale ja wolę gdm.
trop mam taki, że mi się różnią logi ze startx i gdm -- nie
wiedzieć czemu m.in. tymże:
   (==) Keyboard: CustomKeycode disabled
(w gdm jest). dodam, że przy próbie przejścia na kdm mam ten
efekt i przy init 3, i "init.d/kdm start" z palucha. bizzare..

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}