Gnumeric i czcionki.

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Wto, 11 Wrz 2001, 17:49:03 CEST

Hej!
Mam podobny problem z czcionkami/Gnumerikiem. Ja korzystam z Xów 3.3.6 z
/supported i w tamtejszych pakietach brakuje plików '*.font'(tak mi się
wydaje poprzez analogie do czcionek z GhostScripta,) z listą czcionek z
danego pakietu. Te pliki są wykorzystywane przez 'gnome-font-install' do
generowania pliku /usr/share/fonts/fontmap(s). Jeśli masz te('*.font')
pliki, to daj gnome-font-install --help, zerknij na opcje i uruchom tak,
żeby zczytało odpowiednie pliki. Po prostu któryś z tych plików musi się
przyznać do Helvetiki :)

BTW: Ktoś wie jak automatyznie wygenerować pliki '*.font'?

BTW2: Mam Xy 3.3.6 (moja karta to S3Trio64) i niektóre programy (np.:
xscreensaver i xine) nie startują, bo im brak 'DPMSQueryExtension'. Ktoś
wie jak to naprawić? Czy można zainstalowan aktualne Xy 4.1.0 + stary
X-Serwer? Jeśli tak (a jednak tak! :)), to które pakiety z 4.1.0
zainstalować, a których nie?

Pozdrawiam,

--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>