Root filesystem na PCMCIA/IDE

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 10:57:03 CEST

Witam,

Buduję systemik wbudowany w oparciu o PLD i zachciało mi się zamontować
główny system plików na karcie PCMCIA/IDE. W zasadzie wszystko jest opisane w
PCMCIA-HOWTO i w ogólnych zarysach wiedziałem jak to zrobić ale efekt końcowy
nie jest zadowalający. Jeśli ręcznie podnoszę kartę to wszystko gra natomiast
przy realizacji skryptu linuxrc z obrazu initrd dostaję taki komunikat:

[] cardmgr: start
[] cardmgr: 0 socket found.
[] cardmgr: exit

a potem oczywiście kernel panic, brak urządzenia.

DKnoto.

PS1. Czy jest możliwe wystartowanie karty pcmcia bez cardmgr ?
     Naprzykład ze skryptu bsp.

PS2. Pakiet pcmcia-cs z PLD jest lekko zwalony, skrypt pcinitrd wymaga BASH'a
    (używa takich gadżetów jak "local" wewnątrz procedur) a w PLD /bin/sh ->
     /bin/ksh oraz programu "strip" czyli pakietu binutils, może należy
     pakiet podzielić na dwa kawałki, taki do pracy i taki do eksperymentów.