hmm, specs

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 3 Kwi 2002, 18:52:53 CEST

----- Original Message -----
From: "Adam Gołębiowski" <adamg w wapnet.ko.pl>
> Witaj Grzegorz,
>
> W Twoim liście datowanym 2 kwietnia 2002 (14:59:25) można przeczytać:

> hmm, czy aby pakiet trafil do test/ nalezy podbic release?
Podbijasz release kiedy konczysz zmiany. Jezeli zmieniasz wersje, release
startuje od zera.

> generalnie to planuje wpierw testowac zmiany na domowej maszynie, i
> commitnac dopiero wtedy gdy na domowej maszynie dany pakiet dziala po
> dokonanych zmianach (czyli kompiluje sie i w miare sensownie dziala,
> czytaj nie wywala core zaraz po uruchomieniu). Wiec jesli sie nie
> myle, przy przyjetych przeze mnie zasadach moge podbic release po
> moich commitach?
jezeli masz to zamiar robic w ten sposob to po przetestowaniu zmian podbij
release i wyslij commita

> STBR? Jakis skrot czy od tak, ktos to wymyslil?
> Hm, generalnie to wydawalo mi sie, ze dziala to troche inaczej.
> Builder sprawdza w cvs, czy byly jakies zmiany w specu, jesli tak to
> tworzy pakiet od nowa, jesli nie to zostawia w spokoju i przechodzi do
> nastepnego kandydata.
to by było trochę niebezpieczne... STBR(KJM)=Send To Builder Request (Ku**wa
Jego Mać) to żądanie/prośba aby ktoś z dostępem do wysyłania na buildery
(czytaj: osoba której klucz publiczny jest w bazie buildera) napisała
./buildrpm_request gkrellm.spec i wpisała swoje hasełko. Wersji z nawiasami
używaj kiedy 3 razy STRB nie zadziała....

> duzy ruch? Niestety siedze na dialupie, i trzeba sie czasem
> oszczedzac.
Ruch duży ale generalnie listy małe. Jak siedzisz na dialupie to nawet ci
nie mówie żebyś się na pld-builder-stable zapisywał bo byś zbankrutował. Ale
zawsze to czy pakiet poszedł do przebudowania i czy się przebudował
znajdziesz na http://team.pld.org.pl/~malekith/logs .
Witek Kręcicki