Jaki klient do maili?

Śro, 3 Kwi 2002, 10:37:47 CEST

On Wed, 3 Apr 2002, Artur Frysiak wrote:

> On Tue, Apr 02, 2002 at 08:12:11PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [ ciach rozważania o wspaniałości filtrowania przez MDA ... ]
>
> Tomku wszystko to bardzo ładnie ale jak ktoś nie ma dostępu do MDA, a
> jedynie do IMAPa to zaproponowanego przez Ciebie rozwiązania nie
> zastosuje.

Jak sobie postawi MTA lokalnie to już bedzie miał. Jezlei pcztę
wyychodżacą musi wypychać pzrez konkretny SMTP GW to wystarczy tylko
ustawić sobie lokalnie smart relaya na ten host.

> Pomyśl o zwykłych użytkownikach (np w jakiejś firmie) którzy
> nie mogą sobie mieszać jak chcą, ich firmowa poczta przychodzi na
> firmową skrzynkę gdzie pewnie jakieś filtrowanie można zrobić, ale
> chciałby on także skorzystać z poczty prywatnie a na to mu nie pozwalają
> przepisy firmowe (nie dyskutujmy czy słuszne) i zakłada sobie jakieś
> darmowe konto gdzie o filtrowaniu nie ma mowy.

No to też to co pdałem nie sytoi w żadej spzreczności z tym co piszesz.

> Ma za to dostęp do IMAPa
> i jego MUA udostępnia filtrowanie poczty. Czy zabronisz mu używać tego ?

Niczego nie zabraniam. Co więcej podaję jak zrobić coś więcej na wyłącznie
tej bazie tego co było opisane.

kloczek