2.4

Śro, 3 Kwi 2002, 10:48:27 CEST

On Wed, 3 Apr 2002, Grzesiek Sojka wrote:
[..]
> Zamiezam uzyc dwuch 300W na zasilenie plyty i 230W na zasilanie dodatkow.

Z wszelkich opisów wynika że ta płyty z 2xAMD potrzebują minimum zasilacza
400W, a takich w tej chwili ciezko dostać. Są obudowy z podwójnymi
zaslaczami 300W i to powinno styknąć. Z przygód jakie były na MiF i z tego
co Adrzej opisywał wynika ze SMP są szczególnie wrażliwe na niestabilności
lub słabości zasilania (w zasadzie na braku symetrii zasilania) i że w
sporej ilości przypadków jest to wina różnych anomalii w przypadku SMP
(nie tylko w przypadku AMD ale ogólnie).

kloczek
PS. Zamówiłem sobie nowy komputerek i tam tez mam mieć tego Asusa z 2x
1.9Ghz. Maszykę bendę miał nie szybciej niż za cztery miechy także do tego
czasu zapewne jekis niestabilności o ile jeszcze jakeiś są na poziomie
oprogramowania zstana wyrezane.