2.4

Pepe pepe w apollo.net.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 16:41:48 CEST

On Wed, 3 Apr 2002 16:02:16 +0200 (CEST)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> wrote:

> Problem jest gdzie indziej: w APIC. Otoz APIC z AMD762 jest niezbyt dobrze
> obslugiwany przez Linuxa w tej chwili. Z tego co dzimi podawal wsparcie
> jest chyba dopiero w 2.5. Na grupie dotyczacej Asusa
> (alt.comp.periphs.mainboard.asus) ktos pisal ze dla tej plyty (A7M266-D)
> nalezy startowac kernel z opcja noapic.

Poczytałem tą grupę, ale to chyba nie to. U mnie system zawsze startuje
nawet przy ustawionym MP w wersji 1.4 (z tego co piszą na tej grupie to
nie powinien wogóle wystartować). APIC również inicjalizuje się poprawine
(chyba), w załączniku log ze startu systemu.

--
Pepe