hmm, specs

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 18:36:47 CEST

Witaj Grzegorz,

W Twoim liście datowanym 2 kwietnia 2002 (14:59:25) można przeczytać:

> Release podbijasz wtedy, gdy twoja zmiana jest w pewnym sensie
> kluczowa, czyli gdy uważasz że pakiet z tą zmianą powinien trafić na
> ftp. Dokładnych wytycznych to chyba nie ma. Sam decydujesz, czy
> zmiana jest warta podbicia release.

hmm, czy aby pakiet trafil do test/ nalezy podbic release?

> I jeszcze jedno: release podbijasz wtedy gdy dokończysz zaplanowane
> zmiany. Jeżeli poprawiasz coś i zmiany commitujesz po trochu, to rel
> podbijasz jak wszystko skończysz i gdy pakiet instaluje się i działa
> poprawnie.

generalnie to planuje wpierw testowac zmiany na domowej maszynie, i
commitnac dopiero wtedy gdy na domowej maszynie dany pakiet dziala po
dokonanych zmianach (czyli kompiluje sie i w miare sensownie dziala,
czytaj nie wywala core zaraz po uruchomieniu). Wiec jesli sie nie
myle, przy przyjetych przeze mnie zasadach moge podbic release po
moich commitach?

> Jak już podbijasz rel i pakiet działa to dopisz w commit logu STBR i
> ktoś powinien posłać go na buildery.

STBR? Jakis skrot czy od tak, ktos to wymyslil?
Hm, generalnie to wydawalo mi sie, ze dziala to troche inaczej.
Builder sprawdza w cvs, czy byly jakies zmiany w specu, jesli tak to
tworzy pakiet od nowa, jesli nie to zostawia w spokoju i przechodzi do
nastepnego kandydata.

> Możesz zapisać się na listę pld-cvs-commit w pld.org.pl i wtedy
> będziesz dostawał wszystkie commity. Po jakimś czasie poznasz zasady
> jakie tu panują.

duzy ruch? Niestety siedze na dialupie, i trzeba sie czasem
oszczedzac.

--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl