[OT] ATI Radeon 7000 Pro 64Mb TV-out vs GeForce2 MX-{2,4}00 64Mb TV-out

Krzysztof Wittek krzychu w mail.krzychu.net
Śro, 3 Kwi 2002, 19:22:35 CEST

On Wed, Apr 03, 2002 at 04:43:32PM +0200, Merlok wrote:

> tez zastanawiam sie nad kupieniem k.graf., ale takiej z najnizszej polki,
> bo na gry nie mam czasu i ochoty, a w innych zastosowaniach to chyba nie
> ma roznicy(?).
> No i w przykladowym cenniku widze, ze najtansze sa
> ATi RAGE 128 32MB i nVidia Riva TNT2 M64.
> Czy tez polecalibyscie ATI?

Ja  stawiam na ATI, jakiś czas temu wybierałem  Nvidia czy ATI i
teraz  mam radeona i działa po prostu ślicznie, teraz wszystkie
RTCW itp  śmigają super , natomaist żeby odpalić jakieś tam starsze
gry itp trzeba polinkować GLa jako MesaGL itp oraz w przypadku
QuakeWorlda GLowego trzeba też zrobić sobie "pseudo" libglide2x.so
( w przypadku Rivy  zapewne podobnie )
To wszystko ładnie opisane jest tu:
http://www-public.tu-bs.de:8080/~y0000980/glx_games.html

A co do problemów to na początku nie mogłem dojść dlaczego akceleracja
nie chce ruszyć i okazalo się , że poldek ( nie wiedzieć czemu ) zassał
mi jako dependencje do  radeona ( bo potrzebował GLa )
XFree86-driver-nvidia zamiast XFree86-OpenGL-corea ten GL z pierwszego
pakietu oczywiście jest TYLKO do Nvidii.

Poza tym na moim monitorze obraz na ATI jest stosunkowo ciemny ( w
porównaniu do virgea , voodoo3 ) ale xgamma rozwiązuje problem.

 Pozdrawiam

  K.

{ Krzysztof Wittek - Gliwice  Poland - ICQ: 6667414 - IRCNet: Krzychu }
{ krzychu w gliwice.eu.org ftp://ftp.krzychu.net http://www.krzychu.net }
{ ==========> IPv4://3646973238  IPv6://3ffe:8010:28:2::1 <========== }
- - KW4734-RIPE * + P-o-w-e-r-e-d b-y P-L-D L-i-n-u-x + * KW1-6BONE - -