poldek - PLD-UP

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pią, 5 Kwi 2002, 00:53:21 CEST

On Thu, 4 Apr 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Zaprzyjaźniony użytkownik PLD stwierdził niedawno, że w PLD brakuje narzędzia
> do uaktualniania systemu ("w Mandrake to sobie klikałem na ikonkę i robił się
> update a tutaj to muszę klepać :poldek i jakieś opcje, itd ... ") :))

Jednym kliknięciem odpalać poldka z pulpitu??? ;)
doceniam poświęcenie kolegi, w celu ułatwienia życia innym
"administratorom", ale czy "oni" wolą nie wiedzieć i nie widzieć co dzieje
się z ich systemem? Nie chcę złożeczyć, ale wcale się nie zdziwię jak
zobaczę wkrótce na pld-users pytanie "czy istnieje pld-down, bo chciałbym
wykasować pld jednym kliknięciem".

e, chyba demonizuje sprawę ;>

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]