Jakie pakiety sa potrzebne aby poprawnie kompilowac programy?

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pią, 5 Kwi 2002, 00:41:59 CEST

On Fri, 5 Apr 2002, Pawel Jakubiak wrote:

> Witam serdecznie
> Mam problemy podczas kompilowania programow.

co to znaczy "problemy" ?

> Zainstalowalem:
> gcc, glibc-devel, kernel-source, egcs, m4, bison, make, autoconf
>
> Co jeszcze potrzebuje?

cd /katalog_z_moim_programem_co_się_nie_kompiluje, ./configure, a potem
samo Ci powie co potrzebuje. W większości przypadków.
W innych zaglądanie do makefile'a pomaga czasami, do plików w rodzaju
install, readme itd ;). A tak szczerze mówiąc to nie rozumiem po co sobie
głowe zawracać czymś czego nie koniecznie będziesz potrzebował.

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]