Zadanie dla ambitnych

Andree andreea w wp.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 14:51:47 CEST

Witam
Ostatnio zaczalem zastanawiac sie nad programem gadu gadu i pomyslalem sobie ze banery ktore sie w nim wyswietlaja moglbym sobie sam tworzyc na jakiejs stronie i robic na nia przekierowanie.
Z tego co mi sie wydaje to gadu gadu pobiera je ze stronki http://adserver.gadu-gadu.pl/getbanner.asp?m=1 wiec przydaloby sie zrobic przekierowanie z tej stronki na inna ktora ja sam wskarze czy to wykonalne? (na linuxie oczywiscie) I czy ktos moze potwierdzic ze gg pobiera baner z tego adresu?

pozdrowienia
Andree