Zadanie dla ambitnych

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 15:11:48 CEST

Dnia Fri, 5 Apr 2002 14:51:47 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < "Andree" <andreea w wp.pl> > napisała:

> Witam
> Ostatnio zaczalem zastanawiac sie nad programem gadu gadu i pomyslalem sobie
> ze banery ktore sie w nim wyswietlaja moglbym sobie sam tworzyc na jakiejs
> stronie i robic na nia przekierowanie. Z tego co mi sie wydaje to gadu gadu
> pobiera je ze stronki http://adserver.gadu-gadu.pl/getbanner.asp?m=1 wiec
> przydaloby sie zrobic przekierowanie z tej stronki na inna ktora ja sam
> wskarze czy to wykonalne? (na linuxie oczywiscie) I czy ktos moze
> potwierdzic ze gg pobiera baner z tego adresu?

Pobiera - starczy wejść na niego z dowolnej przeglądarki potrafiącej
wyświetlić grafikę i ma się aktualny banerek reklamowy :) Co do przekierowania
to zapewnie dało by się takie coś zrobić (chyba).

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |