Abit BE6II, system wiesza się przy odczycie CD.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 16:38:24 CEST

Witam!

On Sun, 7 Apr 2002 21:52:50 +0200
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> $ cat /proc/interrupts
>            CPU0
>   0:      62376          XT-PIC  timer
>   1:       3046          XT-PIC  keyboard
>   2:          0          XT-PIC  cascade
>   4:        104          XT-PIC  serial
>   8:          1          XT-PIC  rtc
>  11:       7287          XT-PIC  ide0, eth0
                                   ^^^^^^^^^^^^
>  12:          0          XT-PIC  es1371
>  13:          1          XT-PIC  fpu
>  15:        175          XT-PIC  ide1
> NMI:          0

IMHO to jest niepoprawne, bo kontrolery IDE standardowo przyjmują takie
przerwania (i są one teoretycznie dla nich zarezerwowane):

[aflinta w warp aflinta]$ cat /proc/interrupts
           CPU0
  0:    3260350          XT-PIC  timer
  1:       3640          XT-PIC  keyboard
  2:          0          XT-PIC  cascade
  8:          2          XT-PIC  rtc
 11:      65744          XT-PIC  usb-uhci, usb-uhci, eth0
 12:      35910          XT-PIC  bttv, EMU10K1
 14:      30863          XT-PIC  ide0
 15:          6          XT-PIC  ide1
NMI:          0
ERR:          0

IDE0 powinno być wg mnie na irq 14 i tyle.
Może, dlatego, że masz go na 11 to Ci system świruje.

               Pozdrawiam
                        Artur