porady udzielic poprosze ;-)

Śro, 10 Kwi 2002, 19:42:26 CEST

"Leszek Szczepanowski" <Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl> writes:

> No tak, T19 :))))) Wy to tam chyba nic innego nie robicie? ;-)
> Dealer i Kein to tam jeszcze kroluja w Q3 ? :->
Nie mam pojęcia. W q3 to gram zazwyczaj z dwoma osobnikami z T19
pomijając już to, że sporadycznie gram.

> A co do ATI to jestem zdziwiony troszku wasza opinia, mnie kladli
> do glowy ze Nvidia i tylko ona i jest najlepsza i w ogole.
nvidia szybsza ale jakość badziewna w porównaniu do ATI. To naprawdę
widać (miałem tnt2 m64 32ramu przez ragem).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr