porady udzielic poprosze ;-)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 21:00:05 CEST

Witam!

On Wed, 10 Apr 2002 19:31:55 +0200
"Leszek Szczepanowski" <Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl> wrote:

> A co do ATI to jestem zdziwiony troszku wasza opinia, mnie kladli
> do glowy ze Nvidia i tylko ona i jest najlepsza i w ogole.

Kiedyś miałem ATI Mach64, potem kupiłem szybszą Vantę która potem została
zastąpiona przez "rakietę" GF2MX400. Kupiłem większy monitor i
zastanawiałem się dlaczego obraz jest nieostry w wyższych
rozdzielczościach. Na moje szczęśćie GF2 poszedł z dymem na skutek
zatarcia wiatraka - raptem po dwóch miesiącach - i w jego miejsce weszła
ATI 7200 z dużym radiatorem, bez wiatraka i równie szybka jak GF2MX400. I
nagle okazało się, że monitor jest całkiem sprawny, a obraz jest jak
żyleta :-) Mnie więcej nie trzeba. 12 lat w tym biznesie wytrzymałem bez
okularów i mam nadzieję jeszcze trochę pociągnąć. :-)

          Pozdrawiam
                     Artur