Instalacja a jądro 2.4

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 23:05:42 CEST

1) Czy komuś udało się (a jeśli tak to jak?) zainstalować PLD przez sieć od
razu z jądrem 2.4? (brałem obraz dyskietki z 2.4-experimental dla i586).
Próbowałem na dwóch komputerach (Duron 1GHz oraz 2xP100 IBM PcServer) i
zawsze mam ten sam efekt: kernel panic: can't mount root fs on 1:00. Można
coś z tym zrobić? Z jądrem 2.2 instaluje się jak po maśle.

2) Czym są obrazy w katalogach .../slow? Nigdzie nie mogę się dopatrzeć
opisu.

3) Jeśli zainstaluję PLD z jądrem 2.2, a następnie skompiluję sobie 2.4 to
czy (i jak) mogę skonwertować partycje do ext3, bez utraty danych
oczywiście?

TIA
Zergin.