squid ???

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 10:28:22 CEST

On Tue, 16 Apr 2002 09:58:42 +0200 (CEST)
Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Dobrze myślisz, ale... po co ci trzymanie pustego częściowo spoola?? squid
> daje sobie ładnie radę z jego czyszczeniem sam. Przy ustawieniach 95 i 98%
> masz ładnie wypełniony spool i szansa na hit jest duuuużo większa. Nie
> masz pustego, bezużytecznego miejsca.
> Rozumiesz już o co chodzi?

Ja używam domyślnych parametrów squida (jedynie zwiększona ilość FD, oraz
powyłączane HTCP, itd) dla około 1000 klientów, którzy przewalają na dobę 15
GB. Chodzi naprawdę nieźle, chociaż czasem jest w stanie zabrać 80% jednego
procka P3 800.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter