Asus A7M266-D

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 20:30:30 CEST

	Przepraszam, ze pisze na ta liste na temat nie zwiazany z glownym
nurtem ale... Zostalem posiadaczem wyzej wspomnianej plyty glownej o
ktorej kiedys wspomnialem w jednym z maili i ktos z wspolistowiczow
przeznal sie do posiadania takiej. Mam nadzieje ze bedzie tak
uprzejmy i rozwieje przynajmniej kilka z moich watpliwosci. Poniewaz nie
mam jeszcze "osprzetu" do niej i zastanawiam sie jakie sa szanse
podkrecenia proca(y) Athlon 1800 wsadzonego do tej plyty bo nie wiem czy
ma sens wydawanie jakis strasznych pieniedzy na turbo wyrabana w kosmos
chlodnice, ktora miala by poprawic stabilnosc w razie over clockingu.
Drugie pytanie dotyczy karty muzycznej ktora jest na plycie. Sa takie
zwory: BCS1, BCS2 ktore zmieniaja BASS/CENTER na CENTER/BASS co to
dokladnie robi? Czytalem dokumentacje ale chyba jestem za glopi. Kolejne
pytanie dotyczy nie zupelnie samej plyty. Jestem przed zakupem pamieci. Do
tej plyty nalezy kupic pamiec typu DDR. Nie wiem jednak jakie cechy
charakterystyczne posiada taka pamiec. Na co powinienem zwrocic uwage.
Jeden z moich kolesi mial jakies problemy z czyms tam nie wiem co to
dokladnie bylo) i musial w BIOSie przestawic cos tam przez co wszystko
zaczelo chodzic wolniej.
	Ostatnie pytanie dotyczy naszego wspanialego PLD. Jedynego
slusznego systemu operacyjnego. Jak wyglada stabilnosc PLD na tej plycie?
Zdaje sie ze glowny "mieszacz" (to komplement) Pam Kloczko bedzie mial
przynajmiej dostep do takiej. Czy oznacza to, ze mozna spodziewac sie, ze
PLD  bedzie stabile na tej plycie? Z tego co slyszale sa z tym jakies
przejsciowe (mam nadzieje) trudnosci.

Wszystkim ktorzy beda tak uprzejmi zeby mi odpowiedziec z gory dziekuje.
Mysle, ze najlepiej bylo by uzyc mojego prywatnego adresu i snie
"zasmiecac" jeszcze bardziej archiwow listy.
Pozdrawiam
Grze$!?