UDMA

Przemyslaw Biernat melwin w ogrodowa.int.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 19:24:36 CEST

Dnia wto 16. kwiecień 2002 22:05, Michal Kochanowicz napisał:
> No i jeszcze obsługa chipsetu (u kolegi to było ALI M15x3 chipset
> support).
Mam podobny problem, ale to jest 486 i nie jestem pewny czy tam wogole jest
jakies DMA (nie chodzi mi o UDMA). Ale o tej obsludze chipsetu to pierwsze
slysze. Czy dotyczy sie to tez 486. Jak tak to jak sprawdzic chipset bez
rozbierania kompa, da sie wyczytac gdzies w /proc ?

Jesli cos nie tak z kodowsniem to przepraszam, ale wlasnie zaczynam testowac
KDE 3.0.

Pozdrawiam
Przemyslaw Biernat