Pacze.

Michal Koziorowski pldmail w michallo.eu.org
Wto, 16 Kwi 2002, 20:58:45 CEST

On Tue, 16 Apr 2002 15:21:03 +0200
"marcin" <marcin_n w silesianet.pl> wrote:

> Dobra, a czy mozecie mi powiedziec co to jest PLD (domyslam sie, ze
> chodzi o dystrybucje), ale napiszcie cos wiecej. Zapisalem sie na te
> liste, zeby poglebic swoja wiedze na temat linucha, ale wy tu o takich
> rzeczach prawicie, ze az odczuwam powazny zawrot glowy. ;) so, jesli
> ktos moglby wyjasnic.. najlepiej na priv, zeby nie smiecic.

no PLD tak jak mowisz to dystrybucja linuxa tworzona glownie dla polakow
ale nie tylko. Nastawiona chyba na stabilnosc i bezpiczeczenstwo.
Latwosc obslugi stawiana jest narazie chyba na drugim miejscu ale moze
sie byle ;) to tyle