ALI M1489 ciag dalszy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 12:58:42 CEST

On Friday 19 April 2002 01:40, you wrote:
[...]
> /dev/hda:
>  setting using_dma to 1 (on)
>  HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted
>  using_dma    =  0 (off)
>
> Niewierze, że ta plyta DMA poprostu nie posiada.
> Pozatym czytalem ze append="ide0=ali14xx" daje obsluge secondary ide, to
> co czy to oznacza ze musze dysk przelozyc i uzywac np. jako /dev/hdc?
> wtedy bedzie dzialac ?
W mojej starej maszynce, na płycie Intel Zappa z chipsetem FX miałem
podobnie do momentu upgrade'u BIOS-u. Potem problemów już nie było. Zresztą
ciągle nie ma (chodzi jako router w drugim pokoju). Może to podsunie jakiś
pomysł.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537