Informacie o plycie glownej - jak wydobyc?

Przemyslaw Biernat melwin w ogrodowa.int.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 14:43:38 CEST

Z tego co wyszukalem w googlu, to sa programiki pod winde czy dosa,  ktore
pokazuja jaka jest w kompie plyta glowna, nazwe jej producenta razem z
adresem jego strony, wersja biosu itp. Jest takie cudenko pod linuksa? Bo nie
mam zamiaru szukac serwera po szafie, i podlaczac stacje dyskow :) i robic to
spod dosa. Bo windy to juz calkowicie nie mam zamiaru instalowac.

Przemysław Biernat.