Konwerter iso2-unicode.

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 17:11:37 CEST

Dnia 21 kwi o godzinie 15:06:44 +0200, Michal Kochanowicz napisał(a):
> Pozajączkowało mi się. Wydawało mi się że set encoding jest per bufor. A
> nie jest.

Jest fileencoding, które w zasadzie powinno działać, np:

set fileencoding=cp1250
:w

i działa, ale po ustawieniu "utf8" zawartość pliku nie przypomina mi utf8.
Ale ja się nie znam na tych unikodach.

Acha, jeśli wystrczy utf8, to mamy jeszcze konwerta.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --