Lączenie z TPSA po PPP

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Sob, 20 Kwi 2002, 21:26:22 CEST

On Sat, 20 Apr 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> No i nie wiem co z tym zrobić. Wykonałem już kilkanaście połączeń i to
> zaczyna być wyrzucaniem pieniędzy w błoto... Co ciekawe, jeśli połączę
> się używając minicoma, a następnie z palca wywołam:
> pppd /dev/modem noauth
> to działa.
>
> Czy ktoś z działającym łączem do TPSA skonfigurowanym za pomocą
> rc-scripts mógłby podzielić się konfiguracją? TIA.

Włącz debug w pppd bo lcp terminated samo nic nie mówi.
To nie wygląda na problem ze skryptem tylko z parametrami pppd.
sprawdź opcję timeout

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]