Mam problemik...

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 16:23:37 CEST

Witam,

Wednesday, April 24, 2002, 3:51:07 PM, you wrote:

> hmm jest tylko jedno ale, nieszczesne .ssh/rc :( to umozliwia
> uruchomienie dowolnego softu przed szelem (nawet z nologinem)
tja... ale user kiedys tam musial miec dostep do tego pliku zeby go
stworzyc, a mi chodzilo o sytuacje kiedy jej wlasnie nie mial i nigdy
miec nie powinien - wtedy taka opcja o ile by zadzialala calkowicie
wykluczlaby sens ustawiania uzytkownikom shella innego niz
interaktywny z pelnym dostepem do komputera - widac ze tworcy openssh
przewidzieli taka ewentualnosc i zabezpieczyli sie przeciwko niej. Dla
mnie akurat pechowa sytuacja - ale tak powinno byc :)

BTW. Dzieki wszystkim za pomoc - co prawda sie nie udalo ale i tak
dziekuje za szeroki odzew :)

Best regards,
 Roman
--