Alsa 1.0 w ra?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 29 Kwi 2002, 14:05:02 CEST

Witam!

On Mon, 29 Apr 2002 10:49:11 +0200 (CEST)
Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> wrote:

> rtc. Zastanawia mnie tylko jedno. alsa-lib zarówno 0.5 i 0.9 mają
> libasound.la. No i jak sobie spece rozpisałem i zbudowałem to się gryzą
> biblioteki. any ideas ? acha no i oczywiście wszystko jest gcc, a nie
> jakieś tak kamikadze2 ;)

Ależ tu nie ma żadnaego problemu, pakiet z alsą 0.9.0 zastąpi 0.5.x i
tyle. Alsa 0.5.x nie jest supportowana i developerzy alsy nie przyjmują
żadnych uwag na jej temat. Tak więc to tylko kwestia czasu wycięcie starej
alsy. Nam pozostaje jedynie przerabiać oporne aplikacje na alsę 0.9 albo
czekać aż wyjdzie ich nowa wersja.

       Pozdrawiam
              Artur