vim vs vim-static

Radosław Kintzi pld w vbox.prv.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 11:01:08 CEST

Takie pytanie. Miałem zainstalowanego vim-static i gdy uruchamiałem vi
dostawałem edytor zlinkowany statycznie (/bin/vi). Obsługa tego nie
była zbyt wygodzna (użycie strzałek powodowało wyjście z trybu edycji
do trybu poleceń). Doinstalowałem pakiet vim i to, co potrzebne z zależności
i sytuacja się zmieniła. Jaki uruchamiam vim (/usr/bin/vim), problemu
ze strzałkami nie ma. To samo z vi (/bin/vi) - tak jak bym uruchamiał
już nową wersję. Czy nadal moge liczyć, że w razie jakiegoś padu mam
statycznie zlinkowane vi i moge go używać? Jak to działa?

pozdrawiam
radek

--
mailto:radzio w pld.org.pl