w3m - bajer!

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 12:04:04 CEST

I oto dnia sądnego 30 kwi 2002, Jacek Konieczny napisał(a):

> Próbowałem linksa, i odniosłem wrażenie (bez obrazy), że to przeglądarka
> dla idiotów. Jakieś okienka wyświetla, jakieś menu...

Co masz do menu? Powierzchni roboczej ekranu nie zmniejsza - bo jest
automatycznie ukrywane. a okienka sa bo np. mozna robic download w tle,
więc można sobie zobaczyć postęp pobierania pliku właśnie 'w okienku'
Jedyne co mnie denerwuje to nie dające się wyłączyć potwierdzenie wyścia
z linksa.
No i istnieje jeszcze coś takiego jak elinks - links wzbogacony o jezyk
skryptowy LUA.
Bardzo ciekawy projekt.

> Taaa. zlokalizowana. Tylko czemu mi polskich literek nie wyświetla
> (zamienia na odpowiedniki łacińskie) mimo, że mam LC_CTYPE=pl_PL?

Bo nie obługuje locale/gettexta. Jak robiłem tłumaczenie linksa na
j.polski to bluzgalem troche na Mikulasa, że zrezygnował z gettexta, ale
ten sie uparł twierdząc, że tak mu łatwiej przenoscić program na inne
platformy, robic odmiane liczebnikow, itd. Możesz do niego napisać i
sprobować nawrócić ;>

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-