Logowanie PPP

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 1 Sie 2002, 03:06:44 CEST

On Thu, 1 Aug 2002, Pepe wrote:

> Fakt, może się komuś przyda, to samo można by zrobić z konfiguracją
> serwera dialin.

Ja ze swojej strony moge zrobic opis calego dialina. Jesli nasi faq'owcy
to chca to prosze dac znac.

> Jak chcesz je uciszyć na "amen" to dodaj "M0" do init stringa.
> Już 03:05 chyba czas się zdrzemnąć :)

Tak tez zrobilem i jest OK ;-). Zostalo jeszcze logowanie (zeby nie sypal
na ekran). W kazdym razie ja spac nie ide, bo o 7 dopiero wpadnie koles
zeby uzbroic alarm, wiec mam jescze czas na popracowanie.

W kazdym razie zycze dobrej nocy ;]

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, Polish section of Linux Counter maintainer