Logowanie PPP

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 1 Sie 2002, 03:28:55 CEST

On Thu, 1 Aug 2002, Michal Margula wrote:

> Tak tez zrobilem i jest OK ;-). Zostalo jeszcze logowanie (zeby nie sypal
> na ekran). W kazdym razie ja spac nie ide, bo o 7 dopiero wpadnie koles
> zeby uzbroic alarm, wiec mam jescze czas na popracowanie.
>
> W kazdym razie zycze dobrej nocy ;]

Jeszcze w temacie logowania... Sprobowalem na rc-scripts zrobic dzierzawki
i porazka...

Daje ifup ppp0 i pojawiaja mi sie komunikaty pppd na tej konsoli. Ponadto
nadal jestem dolaczony do PPPD, bodajze do stderr (nie moge nic zrobic na
tej konsoli...)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, Polish section of Linux Counter maintainer