Re[2]: Ograniczanie ilości połączeń.

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Pią, 9 Sie 2002, 08:31:21 CEST

Witam,

Thursday, August 08, 2002, 8:47:26 PM, Pepe wrote:

> Może moduł ipt_iplimit ?

> CONFIG_IP_NF_MATCH_IPLIMIT:
>  This match allows you to restrict the number of parallel TCP
>  connections to a server per client IP address (or address block).
               ^^ ^ ^^^^^^
Czyli odpada - zreszta ja juz kiedys tez czegos takiego szukalem i
dalem sobie spokoj, powyzszy modul umozliwia ograniczanie ilosci
PRZYCHODZACYCH polaczen do serwera a nie maskaradowanych polaczen.
Wiecej info na: http://mr0vka.eu.org w dziale "Tlumaczenia"
Byc moze wystarczy ci zastosowanie czegos takiego:
http://heronet.int.pl/~grzes/linux/admin.html

Best regards,
 Roman
--