Czy PLD to obsługuje?

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pon, 19 Sie 2002, 17:49:21 CEST

On Sun, Aug 18, 2002 at 12:46:32PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
>wybrałem Asus A7V333-RUF. Według moich informacji ma ona wbudowany
>kontroler RAID Promise 20276.
Właśnie bawię się maszynką, na której jest Promise FastTrak 100
i szczerze odradzam Ci kupowanie czegokolwiek z tej firmy. Narzędzie
FastBuild (do zarządzania macierzami) jest po prostu do bani:
- przy mniej więcej co trzecim uruchomieniu tego narzędzia nie działają
  żadne klawisze oprócz ESC. Trzeba zrobić reboot i jest "dobrze".
- za pierwszym razem macierz zrobiła mi się bez problemów, ale jak ją
  usunąłem i znowu założyłem, to już za nic nie chce mi zmirrorować
  dysku (prosi o wybranie dysku, który ma zmirrorować, a po wybraniu
  tegoż prosi ponownie, tylko klawiatura już nie działa...).

>mógłbym poczytać o tym, jak "przerobić" standardową instalację na RAID-1.
Jak zwalczysz (albo nie będziesz miał?) problemy z samym narzędziem, to
możesz zrobić następujący manewr - usunąć macierz i dodać jeszcze raz.
Przy tworzeniu spyta czy po prostu stworzyć macierze czy od razu
zmirrorować któryś dysk -- wybierasz dysk na którym zrobiłeś instalację
i masz PLD na mirrorze. :-)

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>