java

ja pieldi w skrzynka.pl
Pią, 9 Sie 2002, 22:11:16 CEST

On Fri, Aug 09, 2002 at 07:20:00PM +0200, Marek Fetliński wrote:
> :[Fri, Aug 09, 2002 at 04:21:15PM +0200]:[Michał Abramowicz]:
>
> pytanie nie brzmi, czy jest, pytanie brzmi czy działa ;)

> java-sun.spec

> ibm-java kilka dni temu na 100% z PLD zasysałem [ale plugin mi nie chce
> działać], a w test chyba i coś o nazwie blackdown rzuciło mi sie w oczy.
> A z sunowską właśnie walcze, tylko cosik kiepsko wychodzi :(

SOA#1, pluginy działają co najmniej w Mozilli/Galeonie i Konquerorze
(KDE2), środowisko programistyczne też.

$ rpm -qa | grep java
java-sun-demos-1.4.0-0.3
java-sun-jre-1.4.0-0.3
java-sun-moz-plugin-1.4.0-0.3
java-sun-1.4.0-0.3

Pakiety ściągałem z jakiegoś serwera z pakietami 'unofficial', nie
pamiętam adresu.