Instalacja PLD z boot CD

Tomek Róg mudes w poczta.onet.pl
Sob, 10 Sie 2002, 22:45:39 CEST

Witam!

Sciagnalem ISO (Build: Mon May 13 21:14:02 CEST 2002.) kochanego PLD,
i wypalilem 3CD.

Wszystko byloby OK, gdyby nie problem z uruchomieniem instalatora :(

A mianowice po zabootowaniu CD pojawia sie:
"Press Enter to continiue
boot: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t: t:"
-dodatkowo nie da sie nic wpisac z klawiatury.

po nacisnieciu Entera komunikat: "Coulnd not find kernel image"
i masa "t:".
-rowniez nie da sie nic wpisac z klawiatury.

Jeden raz udalo mi sie uruchomic instalatora,
a nadal zachodze w glowe w jaki sposob.
Przecie vmlinuz siedzi w katalogu i czeka.
jak go wskazac, albo nie wiem.
Lamerem troche jestem i to trza przyznac.

Prosze o jakkakolwiek pomoc i odpowiedz.
..wiecej takich lamerskich pytan juz nie bedem zadawal :)

--
Pozdrowienia, -=* mailto:tomek w sciaga.info | Szukasz sciag? *=-
Tomek -=* UIN: 50908284 | GG: 329762 -=*=- http://sciaga.info *=-