KDE3-Pack - zepsuta Konsola

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Sob, 17 Sie 2002, 02:55:29 CEST

On Sat, 17 Aug 2002 02:30:59 +0200, you wrote:
>Dzisiaj zrobiłem u siebie upgrade i zrobiło się tak samo. Pomógł powrót do
>starych wersji, tzn. kdelibs-3.0.2-1.3, kdebase-3.0.2-9, qt-3.0.4-5. Z tego
>co widzę między kdebase 9 a 9.1 praktycznie nic się nie zmieniło, między
>kdelibs 1.3 a 2.1 zmieniło się niewiele. Czyżby qt 3.0.5 ssało?

Hej a mi dopiero teraz zaczeło chodzić na kompie z zasobami nest i
nest-test, robię tam regularnie upgrady (ra, ra-supported, nest, nest-test
i KDE3-pack) i dopiero dziś udało mi się po raz pierwszy odpalić KDE3
zamiast Gnome 1.4+wm, a sprawdzam za każdym razem jak coś się zmienia w
KDE3-pack'u.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć