MRTG

Pią, 30 Sie 2002, 21:38:29 CEST

ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> writes:

> Wielkie dzięki :)
> Sprubuję to jakos "podpiąć" pod moje aktualne rozwiązanie do udostępniania
> ludziom Internetu i zobaczymy wykresiki %-))

http://cross.wlan.sse.pl

to jest zrobione na ipac-ng + phpIpacStats, maszynka stoi testowo,
a niektóre obrazki się nie wyświetlają bo po prostu ruchu z tych
IP nie było.

Jeśli używam mrtg to generuje logi rrdtoolowe, a statsy wyświetlam
za pomocą http://www.fi.muni.cz/~kas/mrtg-rrd/

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr