KDE3-Pack - zepsuta Konsola

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Sob, 17 Sie 2002, 10:19:50 CEST

Dnia sob 17. sierpień 2002 02:30, Piotr Pawłow napisał:

> Zainstalowałem ostatnio pewnemu gościowi PLD+KDE3, i nie chciał mu
> prawidłowo działać Midnight Commander pod Konsolą - sieczka zamiast ramek i
> ładnych okienek.
>
> Dzisiaj zrobiłem u siebie upgrade i zrobiło się tak samo. Pomógł powrót do
> starych wersji, tzn. kdelibs-3.0.2-1.3, kdebase-3.0.2-9, qt-3.0.4-5. Z tego
> co widzę między kdebase 9 a 9.1 praktycznie nic się nie zmieniło, między
> kdelibs 1.3 a 2.1 zmieniło się niewiele. Czyżby qt 3.0.5 ssało?

Zamiast instalować i instalować i instalować (a'la windows) mając nadzieję na
zmianę wystraczyło pomyśleć. Wprawdzie nie uzywam konsole ale odpaliłem na
chwilkę, rzeczywiśce, ze standardowym fontem sieczka.. .ale wystarczyło
wybrać font "Linux" (czyli taki jak na zwykłej konsoli tty) i pojawiły się
piekne ramki.. zresztą rten font jest, jak dla mnie, najlepszy dla konsole.
Proponuję również poabwić się schematami
--
	Pozdrowienia, Robert!

Bizarreness is the essence of the exotic.