gnome - zepsute przyciski

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 18 Sie 2002, 22:26:57 CEST

Dnia Sun, 18 Aug 2002 21:35:41 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < mcINEK <mcinek-pld w wp.pl> > napisała:

> Uff... przynajmniej to nie tylko u mnie ;)

no i mamy problem (skoro tu to poruszono to tu napiszę nie na devel)
przebudowałem gnome-libs, zainstalowałem - to samo
przebudowałem gmyclient (w nim pierwszym zauważyłem ten problem) - to samo
więc obecnie wyjściem z sytuacji jest downgrade gnome-libs do poprzedniej
wersji albo zobaczenie czy nie ma jakiegoś bugfix'a (co zaraz zrobię)...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |