Czy PLD to obsługuje?

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 19 Sie 2002, 15:36:47 CEST

On Mon, 19 Aug 2002, Blues wrote:

> ROTFL :)
> Jeżeli MAlekith ci nie powie czegoś o instalatorze... to nikt inny tego
> nie zrobi :)
Przyjmuję z pokorą, że nie zainstaluję tego na RAIDzie od razu. Ale chodzi
mi o informacje, jak to potem ręcznie przerobić. To już nie ma z
instalatorem nic wspólnego. Chodzi mi o jakiś link na coś w rodzaju
RAID-Howto czy inną dokumentację, gdzie będę mógł to sam wyczytać.
Najlepiej pod kątem PLD (zastosowanie właściwych modułów jądra i wpisy do
/etc/fstab czy wszystkie inne).

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537