!

Śro, 21 Sie 2002, 20:28:35 CEST

On Wed, 21 Aug 2002, Piotr Szymanski wrote:

> look (Wednesday 21 August 2002 19:48):
> Tak, po prostu po raz pierwszy jest tak, zeby po instalacji i kilku kompilacji
> caly system byl gotowy do uzytku, bez braku jakichs zaleznosci itp. A
> szegolna euforie wywolal odtworzony w aviplayu asf, z kodekiem wma8 :), wiem
> ze to sie moze wydawac normalne, ale ja od pol roku nie mam wogole windows
> zainstalowane, a mam teledysk ktory uwielbiam wlasnie w asf i nigdy nie
> moglem go odtworzyc a teraz rozpakowalem avicodecs z mplayera (po kilku h
> googlowania w koncu zrozumialem o co chodzi z tym mitycznym rpmem, ktorego
> [...]

Fimów nie oglądam jakoś na kompie (wlę ruszyć tyłek o kilkaset metrów i
obejzreć sobie normalnie film w multikinie :)
O co chodzi z tym brakujacym pakietm ? :)

> Zeby jeszcze ta durna nagrywarka chciala dzialac, moze w jadrze 2.4.19 juz
> dziala, ale nie ma go w nescie,  no i reszta alsy-0.9 by sie przydala skolo
> juz libs i drivers sa :)

more input :)

ot kajd of nagywarkacs end łot kajd of objawas :)

> W kazdym razie dzisiejszemu solenizantowi zycze wszystkiego najlepszego i z
> calego serca dziekuje za wklad zarowno jego jak i calego zespolu w rozwoj
> pld.

No to się przyznać kto ma te urodziny :)

> PS. Gdzie blagac zeby w ra pojawilo sie libpng 1.2?

Nie ma szans. Za duzo trzebaby teraz przebudowywać (conajmniej z 1/3 jak
nie więcej pakietów).
Na pewno przejscie na libpng 1.2 bedzie jednym z pierwszysch kroków po
1.0.

kloczek