!

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Śro, 21 Sie 2002, 20:57:37 CEST

Tomasz Kłoczko (Wednesday 21 August 2002 20:28):
> Fimów nie oglądam jakoś na kompie (wlę ruszyć tyłek o kilkaset metrów i
> obejzreć sobie normalnie film w multikinie :)
> O co chodzi z tym brakujacym pakietm ? :)
# rpm -q -requires avifile-win32
[...]
w32codec

yamaha scsi 4416, karta scsi advansys, wiecej napisalem juz kiedys w poscie:
http://lists.pld.org.pl/index.cgi?17:mss:9328

> Nie ma szans. Za duzo trzebaby teraz przebudowywać (conajmniej z 1/3 jak
> nie więcej pakietów).
Wlasnie z tym mam najwiekszy problem, o ile kde biore z cvs to z gnome jest
duzo roboty, a nawet nie wiem jak sie zarbac do upgrade, chyba rzuce update
na gnome libs aptem i on wszystko po kolei pozegna...

PS. Czy mozna sie spodziewac iso ra na athlony?
--
!: Piotr Szymanski | LinuxPL Developer  | KDE i18n-pl coordinator
@: djurban w linuxpl.org | Homepage: should be ready by August