nut po upgradzie

Dariusz Wlodarczyk milley w pl.mahle.com
Czw, 22 Sie 2002, 10:29:33 CEST

Witam,

Wlasnie zrobilem upgrade nut-a no i niespodzianka pod tytulem "nicht
funkcjonieren" ;)

generalnie sprawa rozbila sie o to ze trzeba w /etc/sysconfig/ups
podac port tcp - wczesniej lykal jak byl podany tylko udp - zreszta
tak mowi opis w tym pliku ze tcp podajemy tylko jak jest rozny od udp
(teraz niestety nie do konca ten opis jest zgodny z dzialaniem)

oraz w upsmon.conf tez mus jawnie okreslic port - wczesniej lykal
domyslny bez problemu a teraz nie

generalnie juz mi nut dziala ale pisze zeby inni nie medytowali tyle
co ja no i moze czlek odpowiedzialny za ten pakiet zrobi tak zeby to
dzialalo tak jak powinno? (jest napisane w komentarzach i innych
takich tam) :)

--
pozdrawiam,
Dariusz Wlodarczyk