HPT 370 + nowe ide w 2.4.19

Adam Rotkegel arot w iich.gliwice.pl
Czw, 22 Sie 2002, 10:59:16 CEST

Witam

Mam płytę główną Abit BX133 z kontrolerem HPT 370 i podpięty do niego
jako /dev/hde dysk IBM DTLA-307045 (w ogóle tylko jeden dysk).
Parę dni temu wypaliłem płytkę RescueCD z ftp.pld.org.pl/people/areq/RescuCD
i w czasie odpalania jądra już po rozpoznaniu HPT 370 dochodzi do:

Partition check:
 hde:

i wisi. Taka sama sytuacja jest gdy załaduje się kernele dystrybucyjne
zarówno 2.2.21 jak i 2.4.18 z nesta. Używam PLD od dłuższego już
czasu ale kernel zawsze kompilowałem sam i nie miałem nigdy żadnych
problemów - do wersji 2.4.18 włącznie. W waniliowym 2.4.19
kompilowanym identycznie jak 2.4.18 pojawia się ten sam problem -
komputer wisi na Partition check:

rozwiązaniem jest zahashowanie w linux/drivers/ide/hpt366.c lini

define HPT_RESET_STATE_ENGINE

Mam pytanie czy tylko ja tak mam?
Czy może robię coś źle?

Pozdrawiam
arot

--
| Adam Rotkegel   |   mailto:arot w iich.gliwice.pl |