Przegladanie zasobow sieciowych z pod GNOME-1.4 vs xmms

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 23 Sie 2002, 18:42:51 CEST

Hejka,

tak mnie cos wzielo ostanio za desktopowanie i ... zastanawia mnei czy
jest jakas aplikacja dla gnome dzieki ktorej moge bezproblemowo przegladac
zasoby sieciowe udostepnione przez inne komputery ? i jak tutaj ma sie
xmms ? czy moze odtwarzac tak udostepnione utwory ? tzn z udostepnionego
dysku ?
wiem, wiem, ze najlepszym rozwiazaniem byloby smbmount i z tych zasobow
sluchac .. ale mnei interesuje w/w problem.
Ktos juz tak probowal ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)